Då var tentan gjord

Nu har jag fått min första tenta gjord. Det var inte alls så farligt som jag hade trott. Det känns som att det kommer att gå bra för jag hade en hel del att skriva på varje begrepp, frågan är väl bara nu om allt det jag skrev är rätt och duger. Får väl se om typ 2 veckor när man får reda på resultatet. Känns iaf grymt skönt att den är över. Nu ska jag ta det lugnt ikväll, sen imorn ska jag nog försöka börja mig på kartläggningsuppgiften om jag orkar, annars gör jag det efter helgen.hehe

Tack till de snälla kommentarer jag fick på mitt förra inlägg. =) Det hjälpte. Ska försöka att inte nojja mig för nåt som kanske bara är inbillning.

Kommentarer
Postat av: Therese

Woho ^^ Där ser du att tentan inte var något att oroa sig för i alla fall! Hoppas nu att det gick lika bra som du tror/känner/hoppas! Håller tummarna i 2 veckor till ^^

2008-10-11 @ 01:11:09
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0