feeling OK

De senaste dagarna har jag mått riktigt bra mentalt. Jag har visserligen inte gjort mkt, mest slappat här hemma och laddat inför nya kursen som börjar imorn. Men jag har märkt en skillnad på mig själv, jag går runt med mycket positivare tankar nu. Jag har inte låtit något dra ner mig och jag har heller inte fått för mig nåra inbillade negativa saker. =) Tvärtom så har allt runt omkring mig känts mer positivt bara av att jag ändrat mitt sätt att tänka.
Visst jag vet att det inte handlar om att jag tryckt på nån magisk knapp så att allt blev bra, risken finns ju att jag stundtals kommer sjunka igen, det är jag medveten om.Men det känns skönt ändå att veta att jag har börjat lära mig att ta mig ur det och tänka bättre. Jag är med andra ord starkare i mig själv nuförtiden.
Jag ska inte ge upp, vad gäller något alls, utan som jag skrev i förra inlägget, ta dagarna som de kommer och bjuda på mig själv och helt enkelt fokusera på det bra. Vem vet vad som kan vänta bakom skuggorna framöver om jag bara vågar tro på mig själv. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt härligt härligt att läsa!!! :-D

2008-10-27 @ 13:32:35
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0