Generöst biofolk

Det har varit två händelserika dagar i korridoren nu. Igår åkte jag, Ida och Max iväg till Ica Maxi för att storhandla. Alltid trevligt att göra det tillsammans med andra trevliga människor. Vi handlade 2 tunga kassar mat var, snacka om att man fick ont i händerna. Sedan blev det idol på tv på kvällen. Jag måste säga att jag verkligen diggar den där lille Johan. Han är ju grymt cool och egen. Kan förstå att yngre tonårstjejer kommer falla för honom.hehe

Idag så hängde jag i köket efter skolan tillsammans med Ida, Max och Elin som fixade iordning sina nya overaller. =) Sen dök även Mathias upp och vi gick allihopa till bion för att be om posters och dyligt att dekorera korridoren med. Vi fick massor. =) Så en stor del av kvällen har gått åt att sätta upp en hel del av de posters vi fick. Det är ett par kvar men vi måste skaffa mer och bättre tejp för att få upp dem så det får bli en annan dag.

I övrigt så är det tentaplugg som gäller den kommande veckan för mig. Jag har min första tenta nästa torsdag nämligen. Känner mig lite nervös.

Kommentarer
Postat av: Irre

jaha en ny friend "elin"? :o) inte hört talas om.

2008-10-02 @ 02:28:34
Postat av: Therese

Jag har slutat kolla på idol nu, inget kul längre när uttagningarna är över ^^. Lycka till på tentan nu!!!

2008-10-03 @ 09:09:02
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0