(kommer ej på en rubrik...hehe)

Det känns fortfarande lite tungt när jag tänker på min bror och det han går igenom. Har inte pratat med mamma sen jag fick samtalet, men förhoppningsvis går allt bra där hemma med brorsan. Håller iaf tummarna för att han ska få må bättre snart.

Annars så har jag haft en helt ok helg. Var hemma hos Melinda och Tobbe i lördags och åt gott fikabröd, drack lite vin och spelade singstar. Var faktiskt roligare än vad jag hade trott och det gick bättre för mig än väntat. =) Jag kanske inte lät så bra alltid, men jag lyckades iaf pricka in tonerna bättre än vad jag hade trott.

Nu har jag börjat på att skriva för fullt på kartläggningsuppsatsen som ska in om en vecka. Känns lite nervöst, men jag får nog ihop nåt tillslut. Ska iaf förmodligen ut till praktiken senare i veckan och fixa lite till som behövs till min kartläggning.

I övrigt så känns allt bra. Har precis haft en riktigt trevlig stund ute i köket med Ida och Mathias, då vi alla lagade mat samtidigt och snackade och hade det allmänt trevligt. Blir alltid upplyft av att prata/umgås med de där härliga människorna. =)
Vad gäller min nojja som jag pratat om tidigare och mitt negativa tänkande, så jobbar jag på det. Känns som att jag nog kan övervinna det ändå.

Kommentarer
Postat av: Irre

Du e bäst!

Thinking about ya every day :::*

2008-10-14 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0