Orolig

Fick ett tungt samtal från mamma nyss. Hon berättade att min bror som börjat plugga i Linköping inte mår bra. De hade fått åka till Linköping och ta med honom till psykakuten för att han var så låg och bedömdes ha suicidrisk. =S
Nu har han blivit sjukskriven och mamma och pappa har tagit honom till Trosa där han får vara ett tag nu tills medicinen börjar värka och han börjar må bättre igen. Som tur är så får han mycket hjälp och stöd från universitetet så att han inte kommer komma så mkt efter av detta.
Jag är riktigt orolig här nu eftersom jag vet hur dåligt han kan må när han sjunker så här. Men samtidigt tror jag på honom att han kommer ta sig igenom det här och komma tillbaka och vara starkare än någonsin igen. Bara han ser till att äta sin medicin och försöker att inte ha så höga krav på sig själv i skolan.

Kommentarer
Postat av: Irre

Åh Mallziz e så jävla lessen över det här :o/

Varför mår aldrig du el dina syskon nå bra?

det e fan inte rättvist!

vet du varför han kan ha blivit såhär? any clue?



*massa kramar till dej o din brosa***

2008-10-11 @ 00:00:50
Postat av: Therese

:-( Så jobbigt :-( Så himla jobbigt. Tänk att man kan ha så höga krav på sig själv att man mår dåligt av det :-( lycka till med allt nu!

2008-10-11 @ 01:12:42
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0