thanks =)

Först och främst, tack till Jenny och Irre för era tänkvärda ord på mitt förra inlägg. *kramar*

Jag känner mig mycket bättre idag. Jag tog tillfället till akt igår efter att jag läst kommentarerna till att göra min vanliga renings och skyddsritual, fast denna gång la jag mer krut på just positiv energi och självförtroende boostning. Och det funkade. Känner mig mycket bättre till mods nu.
Jag har ju en tendens att tänka för mörka tankar och måla massa regnmoln ovanför mitt huvud så fort jag blir lite låg. Men det positiva är att jag nuförtiden har mycket lättare för att studsa tillbaka. Tror nog att det hjälper att skriva av sig här också.
Jag ska försöka leva varje dag som den kommer och fokusera på det som är positivt och gör mig glad, och inte haka upp mig på inbillade negativa saker. Det är vad jag lovat mig själv nu.

Vad gäller det som ni gav mig tips om, så ska jag skynda långsamt. Även där ska jag ta dagen som den kommer och helt enkelt bara vara mig själv så får man se vad som händer framöver. Tänker inte försöka pressa mig till nåt jag inte klarar av just nu, utan försöka njuta av de stunder jag får helt enkelt och bjuda på mig själv. =)

Kommentarer
Postat av: Irre

bara du förstog innebörden i våra inlägg så du inte lägger dom åt sidan o tror att allt ordnar sej med ett knäpp ;o)

en dag i taget e bra! så länge man inte hamnar i diket o sitter där "varenda dag" .



ritualer rocks vvvVVVvvv

2008-10-23 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0