en riktigt härlig helg

Lördagen blev till en början lugn, fast jag var tvungen att hjälpa till med städningen på våning 3 under dagen eftersom jag är med i borådet. Det var rätt rörigt där uppe, och det var bara jag och ordförande Molle som städade. Som tur var kom en av hans grannar ut och sa att vi inte behövde ta allt utan de skulle hjälpa till. Så jag gick ner och vilade under större delen av dagen.
På kvällen blev det filmkväll i korridoren. Jag, Max, Ida, Mathias och Ted blev det som kollade på film. De fick välja en ur mitt rätt stora filmbibliotek.hehe Det blev Holy Grail. Det var riktigt kul att få se den igen med så härliga människor som dessa. Vi skrattade gott åt skämten och hade det allmänt trevligt. =)

Idag var jag på kinarestaurang på dagen med Max och Ida och åt, vilket var supergott och trevligt. Jag åt massa friterad kyckling. Mumsigt värre. =D
Blir väl säkert lite tv-tittande där ute ikväll skulle jag tippa. Är ju Stor i Japan på 6an som vi börjat följa här i korridoren.

Har inte blivit så mycket plugg i helgen dock, bara lite. Får väl ta igen det i veckan. Det börjar ju närma sig tentan nu. =S

Kommentarer
Postat av: Therese

Gott gott med friterad kyckling! Haha, så typiskt att åka på städningen :-S

2008-10-03 @ 09:06:07
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0