Lördag

Snacka om att denna vecka bara flugit förbi. Har varit rätt mycket att göra i skolan så man har haft fullt upp med andra ord.
Känner mig mer och mer bekväm i min nya arbetsgrupp. Har bland annat fått riktigt bra kontakt med Melinda, som är nästan jämngammal med mig (27). Häromdagen så käkade vi lunch tillsammans, bara jag och Melinda då resten av gruppen var på annat håll. Var riktigt kul att sitta och snacka med henne. Vi var även till myrorna och inhandlade lite nya byxor den dagen. Jag kom hem med 2 par byxor och en ny svart handväska för totalt 180 kr. =) Inte så illa det inte.
Vi har åxå planer på att ses hela gruppen nån kväll nån gång och ha singstarkväll typ. Eller varför inte en filmkväll. Det ser jag fram emot.

Här i korridoren går allt fint. Trevliga grannar att snacka med varje dag känns ju som en klar förbättring mot den tysta sommar jag haft. Sen finns det ju en speciell granne som fångat min uppmärksamhet lite mer. ;o) Så typiskt mig alltså. Men jag har ju den där inre striden som är så välbekant för mig. Ska jag stänga ner och ignorera attraktionen pga ålderskillnaden och det faktum att jag inte vill göra bort mig och bli sårad igen (som alltid), eller ska jag passa på att njuta av känslan och leva på hoppet? Det är ju ännu rätt tidigt, har ju bara börjat skrapa på ytan av att lära känna honom, men det lilla jag sett upp till nu avslöjar att det är en väldigt bra och trevlig ung man iaf. Men problemet är att de söta, trevliga unga männen jag alltid tycks dras till, aldrig dras till mig, eller så visar de sig inte vara trevliga efter ett tag. Frågan är i vilket fack denna unge herre passar in i, eller om han är i ett fack för sig.
Det är som sagt var väldigt tidigt än, attraktionen är ny och relativt ytlig än så länge, men känner jag mig själv rätt så finns ju risken att den inte stannar där.
Dessa problem jag alltid skapar för mig själv...... hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

åh qul med second hand :oD

o ja killproblem kommer det fan alltid att finnas ;oD haha

2008-09-06 @ 19:22:04
URL: http://www.trollz.com
Postat av: Therese

Haha, men det är ju ett trevligt problem de med killar ^^ man mår ju riktigt bra av alla drömmar man kan ha iaf ^^

2008-09-17 @ 11:30:05
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0