Mammas 50års fest

Först och främst vill jag tacka er för de snälla och upplyftande kommentarerna på mitt senaste inlägg. Det värmde och lyfte mig faktiskt. =) Så tack så jättemycket. =D

I fredags bar det iväg till lilla Trosa och familjen då min mor fyllde 50. Släkten var där och en massa människor i övrigt. Det roligaste var att träffa kusinerna från Dalarna som jag så sällan ser.
Efter att jag minglat runt och hälsat på alla på festen så flydde jag, syrran,ena brorsan och kusin Elias in till syrrans rum. Där hängde vi större delen av kvällen och snackade  och hade det trevligt. Tänk att lille Elias blivit så stor, 18 år och lång och till och med tatuerad.hehe
Det var dock smått jobbigt senare på natten då man ville sova och de fortfarande festade vilt nere i vardagsrummet. Men runt 5 tiden på morgonen lyckades jag somna. Nu är jag tillbaka i Norrköping, jag och Benjamin tog tåget vid 13 tiden, han till Linköping och jag till Norrköping. Känns skönt att komma hem i bra tid så man hinner vila upp sig inför morgondagen. Jag har en praktikdag igen då nämligen.
Lite lyx blev det ändå av att vara i Trosa, jag fick med mig lite paj och massa fikabröd, så nu har jag lite sånt hemma.
Här får ni se lite kort ifrån kvällen. =)



Kommentarer
Postat av: Irre

åh damn vad jag gillade systra mi-bilden :oD KÄRLEK

2008-09-22 @ 05:09:51
Postat av: Therese

Kul kul med 50-årsfest! men ung mamma du måste ha. Min mamma fyller också 50 i februari ^^. Fast mor min vill åka på semseter i stället för att ha fest. Typiskt att jag ska ha sån otur :-D

2008-09-22 @ 11:03:29
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0