Onsdag

Sitter här och surfar runt på nätet då jag egentligen borde sitta och läsa. Men tid finns, har inget på schemat på hela dagen. De flesta åker iväg till Linköping idag för Kalasmottagningen, men den skippar jag. Inte riktigt min grej att trängas bland en massa folk så där, särskilt inte när det är ett band som jag inte direkt brukar lyssna på som spelar. Får med andra ord bli en lugn hemma dag istället, hinna med att läsa lite kurslitteratur och kanske om jag orkar även dra fram dammsugaren och städa lite. Har en förmåga att vara lat vad gäller sånt så får se om det blir av.

I övrigt så känns det som att mitt humör verkar hålla sig rätt jämt nu, vilket känns bra. Träffade Amina i måndags och tog en tur ut till Hageby centrum där hon skulle titta på en hundsäng, då hon ska vara hundvakt åt sin mammas hund nästa vecka.
Vi var även en sväng in på ica där, jag köpte inget men jag var lite bärhjälp. Inne på ica träffade jag på Adde, som jobbar där. Han var ju i samma faddergrupp som mig. Hade glömt att det var där han jobbade. Alltid kul att möta folk man känner sådär lite varstans man hamnar i den här staden.

Har fått en till granne som är från Ryssland, vilket är lite spännande. Nu gäller det med andra ord att prata en del engelska i korridoren igen. Jag har nog fått in vanan då vi haft en utbytesstudent varje år som jag bott här. Förrutom att få en bra övning i att tala engelska så får man ju en inblick i en annan kultur också vilket kan vara riktigt spännande.

Har märkt att fler börjat läsa min blogg, vilket känns jättekul. (stackare som står ut med mitt svammel...hehe...*skämtar* )
Ni får gärna kommentera också, om ni har nåt att säga dvs, alltid kul att få kommentarer. =)

Kommentarer
Postat av: RedNight

va va det för band i lkpg?

2008-09-03 @ 18:15:35
URL: http://www.trollz.com
Postat av: Therese

Härligt, själv har jag tappat läsare men det berodde nog på att jag inte uppdaterade så ofta nu när jag hade tentan... Visst är det väl konstigt att man aldrig orkar städa ^^ :-P

2008-09-17 @ 11:26:05
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0