Sjuk

Just typiskt, igår började jag känna mig hängig och imorse när jag vaknade var jag dunderförkyld med feber. Vill verkligen inte vara sjuk. =S Fast som tur var hade vi självstudiedag idag så jag har tagit det lugnt här hemma. Inte direkt orkat så mycket, fast jag har iaf fått lite plugg gjort. Mest har jag legat i sängen framför tvn och försökt kurera mig.
Har föreläsning imorn, funderar allvarligt på att hoppa den och vila istället. Vill må bättre till på fredag då vi har seminarie i skolan på dagen och Gripenfesten på kvällen här där jag bor. Vill ju verkligen inte missa den. Vi har planer på att ta en fördrink innan bara vi i korridoren, vilket känns som en trevlig sak att göra. Får hoppas jag känner mig piggare tills dess så jag kan ha kul och visa mig från en bra sida.
Nu är det nog dags att kolla om tvätten är klar, och sen tillbaka i sängen framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Irre

men knäppo du blir ju sjuk jätteofta!

du MÅSTE äta riktiga vitaminer o vitlök! (finns tabs för garlic) el drick berocca.

2008-09-23 @ 21:17:25
Postat av: Therese

KRYA PÅ DIG!!! Jag har också haft lite otur och känner mig sjuk för ofta men nu ska jag sluta med det- så det så. OCH det ska du med! SÅ DET SÅ! upp och hoppa ^^

2008-09-24 @ 17:24:32
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0