Slarv med maten = aj

Efter en väldigt lugn och avkopplande helg så är skolveckan tillbaka igen. Idag träffades vi i gruppen redan vid 8 på morgonen för att jobba lite. Sen var det föreläsning fram till lunch. För en gångs skull så blev jag inte så trött under föreläsningen just på grund utav att föreläsaren var bra och intressant, på sitt eget lilla vis.
Efter så skulle vi käka ihop i gruppen och fortsätta jobba på kommande uppgifter. Vi gick till ICA och handlade mat där, jag tog Taimat, vilket nog var ett misstag. Maten var full av lök och jag orkade inte vara så noga och peta bort allt så jag fick nog i mig en hel del lök. Detta får jag betala nu, de senaste 2 timmarna så har min mage krampat utav bara den. Inte kul alls.
Jag måste verkligen vara försiktig när det gäller lök då jag verkligen inte mår bra av att äta det.
Pga magproblemen och att det nu är kväll så är jag supertrött. Lär bli en lugn kväll liggandes framför tvn. Kanske att jag pallrar mig ut till köket för en kopp lugnande te lite senare.

Imorn bär det iväg till praktiken igen för ett besök. Var meningen att jag skulle genomföra min första uppgift imorn men får skjuta upp det då jag känner mig osäker på hur de arbetar i en förskoleklass. Jag har ju som sagt var iprincip bara erfarenhet från förskolan sen innan. Vill gärna få en chans att prata mer med min vägledare och lägga upp detta på ett lite bättre sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0