Syrran är statist!!

Igår innan jag skulle iväg till Melinda för middag och filmkväll så fick jag ett samtal från mamma, och i samma veva ett sms från syrran.
Jag kommer ju ursprungligen från en liten stad som heter Trosa, och där bor ju familjen kvar. Nu under en tid så är ett filmteam där för att spela in en film med Luke Perry!! Min syrra har hängt nere i hamnen vid filminspelningen rätt mkt och det har nu lönat sig. Hon har fått träffa Luke Perry och inte nog med det hon är nu statist i filmen!!! Snacka om flyt min syrra har =D Nästan lite avis här. hihi
Hon har lagt upp en bild på henne och Luke i sin bdb, som jag nu sparat såklart. Vet inte om jag vågar lägga upp den här dock, måste nog isåfall kolla med henne först.

I övrigt så har helgen varit bra. Jag hade det jättetrevligt hemma hos Melinda och Tobbe. Vi åt middag och kollade på film och snackade. De hade en hund också, men för en gångs skull så blev jag inte direkt rädd. Hunden var väldigt kelig och snäll nämligen. =)

Kommentarer
Postat av: Irre

statist e inte so big deal, man syns i nåra få sekunder el inte alls ;o)

men det e asqul när man e mindre of coz :oD har själv vatt det så.

synd att luke perry e så jefla ful nuförtiden haha :oP

2008-09-14 @ 17:45:55
Postat av: Therese

Haha, jag läste "syrran är satanist" först XD, så går det när man har bråttom när man läser :-P Kul för henne :-D

2008-09-17 @ 11:36:31
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0