Tacokväll och Gripenfest

Igår hade vi tacokväll i korridoren. Vi hade köpt hem mat gemensamt och lagade det tillsammans. Riktigt trevligt och gott var det. Vi satt länge och åt och snackade och skrattade. =)
Var även Gripenfesten på våning 3, men vi fastnade större delen av kvällen nere hos oss för vi hade det så trevligt, med bra musik ifrån Max och Mathias laptops och såklart trevligt sällskap av oss på 0an. =)
Frammåt 23 tiden sprang vi upp på 3an en sväng och provade på "fulvinet" som bjöds. Inget vidare gott kanske men vi drack upp det endå. Resten av kvällen var vi nere hos oss igen. Supertrevligt. På natten så bakade Mathias och jag kladdkaka ifrån Mathias studentkokbok, den blev helt ok. Finns massa kvar idag.hehe
Allt som allt så var det en kul kväll.
Här kommer lite kort.
Förberedelser av tacokvällen i köket.


Ida, Mathias och Ted börjar ta mat.



Alex tar mat



Jag, Max och Elin



Mathias spelar lite gitarr



Max provar Mathias gitarr



Fler bilder kommer dyka upp i bilddagboken och på facebook. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Inga bilder från "stora festen" sen? Tack snöälla för att jag kunde bjuda upp mig själv men hoppas det var ok att jag inte uttnyttjade dig ^^

2008-10-03 @ 09:04:27
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0