C-uppsats

Den här veckan har vi ägnat mycket åt c-uppsatsen. Vi har påbörjat att skriva lite smått, samlat på oss massor av litteratur och även träffat vår handledare i Linköping i onsdags. Var för övrigt kul att få se campus i Linköping då jag inte sett det tidigare. Vi stannade även till och drack en god latte med snickersmak på cafeét /bokhandeln där på campus innan vi åkte hem med campusbussen.
Idag har vi träffats i vår lilla grupp E1 och fått tips och råd ifrån vår hemlärare angående våra uppsatser. Kändes helt ok.
Jag är dock halvt död idag då jag åter igen, för kanske tredje gången på ett par veckor fått en konstig reaktion mot pollen (or so I think). Nästan astmaliknande, jag får lixom nästan ingen luft, det är jättetungt att andas och jag blir nästan yr och helt slut. Tur att vi inte satt så länge idag. Har precis duschat och nu blir det till att ta det lugnt och hoppas på att det här läskiga med andningen släpper snart. =S

Kommentarer
Postat av: emmy

tjoh, jora det ska jag ha,ska försöka hinna ta lite bilder,eller jag måste det,haha för antar att det är väldigt många fans som läser min blogg så det håller antalet besökare uppe ,haha

2009-04-17 @ 16:30:54
URL: http://youuknowit.blogg.se/
Postat av: emmy

haha,ah henrik är en snygg filur, och johan börjar gå från söt till mer snygg, men bröderna palm kan sina grejer =) så man kan ju bara gissa att johan blir mer lik henrik med tiden, och då lär han ju bli snygg =)

2009-04-19 @ 12:36:23
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0