En riktigt mysig helg

Helgen har varit helt underbar måste jag säga. Så härligt mysig på nåt vis. Igår spenderade jag större delen utomhus i den nästintill somriga solen och värmen. Först var jag på stan med Ida och gick omkring rätt länge, sedan köpte vi lunch på det mysiga cafeét Broadway och knatade iväg och satte oss utomhus vid strömmen för att äta den. Vi satt rätt länge där i solen och pratade och hade det mysigt. När vi var klara med lunchen blev det en sväng till ica, där jag stötte på Josse och Frippe. De bjöd med mig på en spel och grillkväll inne på gården här på Gripen. Så på kvällen satt jag där ute och spelade spel med Josse, Frippe, Jessica och Sandra. Vi hade det jättetrevligt. När solen gick ner fortsatte de till Sandra med spelen, men jag gick in till mig för jag hade fått huvudvärk av all utevistelse under dagen. Så det blev en lugn kväll frammåt senkvällen för mig.

Idag har jag varit på stan och ätit lunch och fikat med Amina. Blev även en del shopping. Köpte mig en snygg tygväska på Glitter, en mysig filt på Chilli och ett par leggins/tights i jeansimmitation på Gina Tricot. Det sistnämnde kanske var en aning för tajta nu när jag provade dem hemma, men det känns konstigt för jag köpte storlek M; har alltid haft storlek S, men den sista tiden har jag gått upp lite i vikt så jag har börjat använda M, men dessa M måste ha varit supersmå för de var som sagt var väldigt tajta. Men det är ju i mjukt och stretchigt tyg så de kanske töjs ut om jag använder dem som sagt var. För jag vägrar köpa storlek L, så är det bara.haha

Här får ni lite bilder ifrån helgen =)

     

    

    

    

   




Kommentarer
Postat av: Irre

det e lite så med H&M´s saker samt lindex & Kapp ahl vissa grejer kan va pyttesmå fastän det e ens storlek. köpte ett par strumpbyxor på kapp ahl för några månader sen, jag va tvungen att ha strl 40 el va det va :oO för resten va alldeles för korta i benen, helt sjukt!



jag handlar aldrig på Gina anser inte att deras kläder e riktigt jag, så vet inte hur det e där :o)

2009-04-05 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0