Första april och vårväder

Vilket härligt väder man har mötts av idag. Blir ju riktigt glad. Ska iväg på en promenad om ett tag med Ida och bara njuta av vårsolen.

Det är ju första april idag och än så länge har jag inte blivit lurad. Men dagen är ju inte slut än. Det<är nästan så att man hade hoppats att denna urbota idiotiska IPRED lagen skulle ha varit ett aprilskämt, men så är ju inte fallet tyvärr. Förstår mig verkligen inte på hur en lag som den kunde ha gått igenom...

Annars så har c-uppsats arbetet satts igång, eller ja jag har börjat leta vetenskapliga artiklar och avhandlingar att basera arbetet på. Får dock göra detta själv denna vecka då Melinda som jag skriver med är bortrest. Känns lite stressigt men det kommer nog att gå bra.

Kommentarer
Postat av: Skarran

Vad ska ni skriva om? Det kommer gå bra, det krävs en del jobb, men jobbar man på så är det ju inga problem. Jag var i Åre första veckan, men Josse och jag fixade det ju... Kram

2009-04-01 @ 16:50:49
URL: http://mariaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0