Johan Palm : Emma-Lee

Idag kommer Johan Palms debutsingel Emma-Lee ut i butikerna. Jag har redan varit iväg på Åhlens och köpt den. Hade redan hört den på spotify innan och kan varmt rekommendera den. En riktigt härligt glad sommarlåt på nåt vis. Britpop kan man nog kalla stilen, lite åt suede, oasis hållet, fast gladare. =)
Tror garanterat att detta kommer bli en hit. Johan har för övrigt varit med och skrivit den själv.
Hela skivan som Johan själv beskrivit som pop/rock åt det brittiska hållet med punkinfluenser, kommer 20 maj. Ser verkligen fram emot det.
Så här ser omslaget till Emma-Lee ut iaf, tycker det var en rätt cool bild faktiskt. Han är så söt  och charmig Johan, varför är han inte min lillebror eller nåt sånt för??!! haha ;oP


Kommentarer
Postat av: emmy

Sv ; tjoh , jo allt gillar jag johan,dock ingen hysterisk person som vissa andra tjejer som slänger sig runt och gråter när man träffar han på Drottninggatan precis, haha ,

Ah jag ska åka på några av hans spelningar som jag lova han haha , men jag vet inte riktigt vilka eftersom alla har inte kommit upp än riktigt så vet jag inte vilka riktigt jag ska åka på :)

2009-04-14 @ 19:39:24
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0