Konsert, grillkväll och fadderutbildning

Efter en fullspäckad vecka med c-uppsatsen då vi åkt ut och intervjuat och observerat, samt transkriberat så kom äntligen den välförtjänta helgen.
På lördagen var det konsert med studentkören Skön på Renströmmen. De hade 10årsjubileum. Var en riktigt bra konsert, de är så otroligt duktiga. Vill ni se bilder så finns det på facebook. =)
På kvällen blev det en spontan grillkväll/förfest här hemma på Gripen tillsammans med mina kära grannar och några till. Blev riktigt trevligt. Vi grillade korv och bananer med choklad. Mums. =) Vissa av grannarna drack en del då det var fest på Trappan senare, men jag höll mig nykter. Blev en riktigt rolig kväll, både grillningen och festen på Trappan senare. Jag dansade en hel massa och fick ont i en tå.hehe


(Isabelle,jag och Ida)
(finns fler bilder på facebook och bdb)

Idag har vi haft fadderutbildning hela dagen. Kändes lite sådär då det var så fint väder i början av dagen, och vi satt inne på utbildning som sagt var. Var även lite smått ledsen att jag var tvungen att missa Johan Palms singelsignering och framträdande på MediaMarkt här i stan. Just typiskt att han skulle komma hit just den söndagen då jag inte kunde se honom. Men men, kommer nog se honom iaf 1 gång i sommar, kanske 2 om jag har tur. =)

Imorn är det dags för c-uppsats igen, då kommer Melinda hit efter halv 2 någon gång då hennes hund har blivit kollad hos veterinären så ska vi fortsätta med transkriberingen och lite annat. Kommer säkert gå bra, jag får iaf sovmorgon imorn vilket känns toppen. =)

Kommentarer
Postat av: emmy

Sv ; oj föreläsning på en söndag ;O

jora dom var bra dom ^^

Antidote tror jag måste lyssna på ett par gånger för att tycka den är bra, den är helt okej men om jag lyssnar på den några gng så blir den bättre ^^

2009-04-30 @ 12:15:59
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0