Påsk i Trosa

Nu är jag hemkommen från en Påskhelg i lilla Trosa med familjen.
Jag kom dit på fredagen tillsammans med Benjamin och då kom även Jocke tillsammans med mormor och morfar, så vi fikade med god chokladtårta och hade det trevligt.
På kvällen kom syrran hem från sin musikalträning så vi tog lite te på kvällen.

På påskafton vaknade jag tidigt och gjorde mig iordning. Sen blev det en härlig dag tillsammans med familjen. Vädret var helt ok så vi kunde sitta ute lite i solen. Maten var god och vi hade massor med godis.
Syrran försvann redan vid 4 tiden för att genrepa på musikalen. På kvällen begav sig jag och mamma ner till Trosa stads kyrka för att kolla på musikalen som Agnes var med i.
Den var jättebra. Alla ungdomar som var med, samt vuxna var så duktiga.
Nu är jag tillbaka i Norrköping igen som sagt var. Har lagt upp massor av bilder ifrån helgen i min bilddagbok samt på facebook. Så ni som har mig på nån av dessa ställen kan kika in dit för att se bilder från helgen som sagt var.
Hoppas alla haft en bra påsk. =)

Kommentarer
Postat av: petronella Wadle

Jag har addat dig på facebook nu ; ) Vad har du för bdb?

Vad roligt att du tyckte musikalen var bra, jag och din syster har blivit näst intill rasande på den där ska du veta, haha!

2009-04-14 @ 18:20:32
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: emmy

sv; haha ,jao ,jag har träffat johan några gånger,typ på genrep och typ i sthlm när det vart kalabalik på Drottninggatan haha,en stund att minnas när tjejer stod rbevid en och störtböla och johan såg lost ut, haha ,sen har jag varit hemma hos honom i mjölby och träffat honom,men alltså ah ,han är rätt skojig så om man träffar honom så flyter det på när man pratar med honom :)

2009-04-14 @ 20:37:29
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0