Fadderkickoff och c-uppsatsframläggning

Igår var det då dags för sista delen av fadderutbildningen, vilken innebar som föregående år att man diskuterade olika fall som kan inträffa under nolle-p. Som alltid givande och intressant. Efter utbildningsdelen var det då dags för själva kickoffen, halvkasst hade ordnat en femkamp som vi faddrar fick gå igenom. Det var roligt som alltid. Även om jag till viss del var lite off igår. Men jag hade kul i alla fall.
Kvällen avslutades på DK med lite mingel.
Detta är sista året som jag är fadder, det vill säga sista året jag får knata runt i min röda läraroverall under nolle-p.
Känns både härligt och sorgligt på nåt vis.
På fredag, det vill säga imorgon börjar nolle- p och mitt jobb som fadder. Men jag missar nollans upprop detta år då jag och Mellis har framläggningen av vår c-uppsats under dagen imorn. Känns lite nervöst, men det kommer säkert gå bra. Sen på kvällen blir det att träffa faddrar och nollen för lekar i folkparken. Kommer bli trevligt. Får hoppas det inte regnar bara.

Lämnar er med en bild på mig själv från igårkväll då jag kom hem efter kickoffen, lite trött men nöjd. Som ni ser så är mitt hår mkt kortare. Jag har nämligen klippt mig själv, men kökssaxen.hehe Jag är nästintill pank och hade inte råd att gå till frisören och mitt hår var så slitet så jag var tvungen. Tur att man har lockigt hår så det kanske inte syns om det blev ojämt. Men kan gissa på att nästa frisör som ser mitt hår kommer undra vad jag sysslat med.hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0