Joseph Gordon- Levitt



Klippet ovan är ett härligt litet screentest jag hittade på youtube på underbara Joseph. Joseph Gordon- Levitt är utan tvekan min absoluta favoritskådespelare för tillfället, han har funnits med i mitt liv länge men på sista tiden har han hamnat högst upp på listan. Det faktum att han har en talang som är helt otrolig gör honom till en så vacker och underbar skådespelare. Han är helt klart den mest talangfulla skådespelaren just nu i min ålder. Sen att han dessutom är oerhört intelligent och bjuder på sig själv gör honom ju ännu mer attraktiv. Han är för tillfället mannen i mina drömmar. Om jag ändå kunde träffa en karl som honom! hehe Kommer ju aldrig träffa denna man in real life så att säga, men han kan ju få leva vidare i mina drömmar. Tack och lov för hans filmkarriär så att jag kan få se hans talang för en lång tid framöver on the big screen. =)

Kommentarer
Postat av: Irre

nu ramlade jag in på din blogg här, var längesen :o) o söte Joseph!

fan va jag hade en crush på honom då man följde tredje klotet från solen o sen kom 10 orsaker att hata dej, dock tog sweethead heath över där ;o)



gillar inte pretty-boy-looks längre. men givetvis hajar man till då man ser honom -asgullig!

(såg förövrigt 10 ors..bara för ett litet tag sen)



däremot tyxx jag att han e defentivt en typisk malin-kille ;o)

2009-08-13 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0