Närmar oss slutet

Nu har jag glömt bort att uppdatera den här igen som vanligt. Har visst en tendens att göra det.
Livet flyter på, det är skola, umgås med vänner, leka med katten, se på tv, och söka jobb som gäller för mig nu.
Har fått jobba en dag via vikariebanken nu och det gick bra. Kommer att försöka jobba lite då och du nu framöver när tid finns så att man får ihop lite pengar till efter jul. Känns lite skrämmande att examen börjar närma sig med stormsteg, men samtidigt skönt. Börjar onekligen bli grymt skoltrött nu och vill verkligen ut i arbetslivet igen. Låt oss bara hoppas att man lyckas få en tjänst tillslut. Fast det funkar ju säkert att hanka sig fram som vikarie ett tag tills man hittar nåt.

Har en känsla av att allt kommer att lösa sig tillslut iaf. Det brukar det göra.
Sitter med hemtentan nu, eller ja, jag har precis börjat med inledning och frågeställning och syfte. Nu blir det till att läsa igenom all litteratur jag samlat på mig och försöka besvara mina egna frågeställningar. Blir nog inget mer skrivet idag, men har ju som sagt var över en vecka kvar på mig att skriva så det är nog lugnt. =)

Nu ska det bli lite te och kanske lite choklad och mys med katten.
Lämnar er med en söt bild på min älskade lilla Simba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0