Heath Ledger

Måste erkänna att jag blev djupt rörd och oerhört glad av att Heath fick sin Oscar inatt. Har precis sett när hans föräldrar och syster tog emot priset och fick tårar i ögonen.
Heath var helt klart välförtjänt av denna guldman. Hans insats som Jokern i The Dark Knight är något av det bästa jag sett inom film på bra länge. Han spelade inte Jokern, han VAR Jokern helt enkelt. Lysande skådespelarinsats med andra ord.
De som påstår att han enbart fick priset för att han är död är ute och cyklar enligt min mening. Han stal filmen med sin talang. Han var värd priset. Sorgligt dock att han inte fick stå där och ta emot det själv. =(

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckte också att han var SKITBRA som Jokern men jag tycker ändå att det är knäppt att ge en oscar till någon som är död (tyvärr) och så är det bara. Händer annars då? Kram!

2009-02-27 @ 10:14:55
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0