Musiktips

För ett tag sen upptäckte jag ett riktigt härligt band på myspace som jag nu känner att jag måste tipsa om. Jag har nämligen idag fått hem deras 2 demoskivor som jag beställt från deras sida och hunnit lyssna igenom dem noga.
Måste säga att de är riktigt grymt bra. Väldigt orginella och härliga. Gillar att de sjunger på svenska, texterna är bra och på sätt och vis poetiska och musiken är lite åt det klassiska punkhållet, men med lite fler influenser från lite varstans.
Med andra ord, gå genast och kolla in deras myspace och lyssna på detta härliga band!!

Bandet heter Lewis

Sidan är

www.myspace.com/lewistheband

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med ett tips, ska "spana" in med en gång!

2009-02-04 @ 21:45:01
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0