back to Uni

Då har jag börjat igen då efter jullovet. Gick bättre än jag trodde att gå upp imorse. Men kallt som attans var det ute när jag gick till campus. Väl på campus träffade jag några ur min grupp. Det var trevligt då vi inte setts under julledigheten.
Föreläsningen var sisådär, kändes inte helt relevant för tentan kanske, men men.
Efter så satt jag med tjejerna i gruppen på campus och käkade en lätt lunch, för min del blev det en ostfralla och en kall caffe latte från ica.hehe Sen blev vi kvar tills runt 3 för att skriva ihop ett reflektionsdokument som skulle in. Tycker vi är en bra grupp, känns som att alla är delaktiga och hjälper till lika mkt.
Imorn ska vi ses och tentaplugga tillsammans, samt ha en sista lite finare utelunch tillsammans, då kursen snart är slut och vår härliga grupp splittras för vinden. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0