Då var man 29

Typiskt nog insjuknande jag i influensan i fredags så jag har legat sjuk hela helgen. Mår inte direkt bättre nu heller.
Men idag var det iaf min 29 årsdag.
Började med att mormor ringde och grattade på förmiddagen, vilket var trevligt, länge sen man hörde från henne och morfar.
Sen har jag mest vilat framför tvn, tentaplugget har inte funkat då mitt huvud varit för febertugnt.
Mamma och pappa kom förbi en stund efter att de varit i Linköping med brorsan. De hade köpt en ny digitalkamera till mig tillsammans med mormor och morfar. Så det var en rätt bra kamera verkar det som. Har inte hunnit prova den än.
Fick tyvärr inte krama pappa då han inte får bli smittat av influensan innan sin operation, men kunde iaf ge mamma en kram.

Sen har jag blivit väldigt glad över alla gratulationer jag fått på facebook och mobilen. Tack så jättemkt alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0