Gott Nytt År

Gårdagskvällen var helt ok. Den började hemma hos Amina där jag hjälpte henne och Jonatan att laga mat. Det blev jättegott och vi hade det trevligt. Jag och Amina delade på en flaska vin. Sen åkte vi iväg på en annan fest, där drack jag cider och champagne. Blev nog lite mkt för jag har varit rätt så bakis idag. =S
Sen tror jag att jag kanske har gjort bort mig.....känner mig lite orolig över en sak jag gjorde.
Nojjan är tillbaka fullt nu pga detta......varför blir saker aldrig som jag vill för? Varför ska jag alltid behöva gå och undra och känna mig knäpp. Skulle jag ha struntat i det jag gjorde igår? Det hade kanske varit bättre.....för nu finns det nåt som hänger i luften.....och jag känner mig bortglömd och ignorerad typ. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0