inte helt på topp

Det är mkt nu, känner mig inte direkt stark eller på topp alls. Tvärtom känns allt rätt mörkt och kallt.
Visst finns det ljusglimtar, som i lördags då jag träffade massa trevliga människor och fick se en riktigt duktig liten Johan Palm uppträda.
Men annars, jag vet inte, pappa är sjuk, jag orkar inte med att plugga...tentan kommer gå åt helvete tror jag. Oroar mig fortfarande över det från nyår....... har börjat mer och mer grubbla över mitt liv och sånt.
Känns ibland som att jag inte orkar kämpa mer....vill bara lägga mig ner och sova bort allt det onda och hoppas på att det blir bättre.
Men jag ska iaf försöka vara stark.....nu har grannarna börjat komma tillbaka iaf, och resten kommer snart antar jag. Har blandade känslor över det, vill ju träffa dem igen....men har ju som sagt gjort bort mig lite....eventuellt. Och då jag är så pass låg som jag är, jag vet inte hur jag kommer vara nu runt dem. Kommer jag orka vara social och trevlig, eller kommer jag spontant börja gråta för ingenting bara för att jag känner mig labil?

Kommentarer
Postat av: Tjej

Hej där! Låter som du har det lite tufft för tillfället. Men kom ihåg att efter regn kommer solsken :) O alla gör vi bort oss ibland. Och ofta tror man ju att det är värre än vad det i själva verket är. Hoppas att du snart mår bättre!

2009-01-06 @ 01:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0