Ny kurs

Nu har den nya kursen satt igång. Känns som att den kommer att vara intressant och givande, men väldigt fullspäckad. Har även fått en ny arbetsgrupp som verkar helt ok. Vi ska ut på vfu redan i slutet på nästa vecka, och jag har inte fått svar från mina vägledare, för tydligen så är inte de så bra på att kolla mailen. Så med andra ord blir jag väl tvungen att ringa. Men jag tycker det känns galet att man ska behöva göra det då man bara har en mobiltelefon och inte den bästa ekonomin som student, när man har mailen tillgänglig. Jag föredrar att maila framför att ringa, för då kan man få mer grundliga svar på saker och ting och skriva ner mer själv, när man pratar så kan det lätt glömmas bort saker och bli snurrigt.
Jag tycker att är man vägledare så ska man vara duktig på att använda sig av mailen och nätet för att underlätta för sin student, samt hjälpa sig själv att hålla sig up to date så att säga.

I övrigt så väntar jag på besked från mamma på hur pappas operation gick. Han opereras idag nämligen. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0