Oj vad en nyhet kan göra en glad. =D

Läste idag i aftonbladet Nöje ( http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4300489.ab )
att Johan Palm har fått skivkontrakt, flyttat till Stockholm till en lägenhet som Sony BMG fixat åt honom och inte nog med det, killen skriver egna låtar och allt. Jag är nästan i extas här, som ni nu fattat vid detta laget så var ju Johan Palm min absoluta favorit i idol eftersom han stack ut, han var en riktigt artist/stjärna från början ju. Att han nu fått skivkontrakt och kommer släppa platta senare i vår är ju rena lyckan känns det som. Jag har en känsla av att jag kommer rusa ut och köpa singeln och senare skivan så fort de släppt.
Känns helt sjukt att en liten 16 (snart 17) årig grabb från Mjölby fått mig att blivit så exalterad och nästintill galen.haha Men det är inte ofta jag ser en sån rå talang som han har, jag är kräsen av mig när det kommer till musik, inte ofta jag fastnar för någon artist på detta sätt. Så med andra ord Johan Palm har "det" vad nu det kan vara. =D
Tydligen ska det bli en sommarturné också, fan va kul. Jag måste se till att spara pengar så jag iaf har råd att se honom en gång. Sommaren brukar ju vara rätt fattig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0