Praktik

I torsdags började min nya vfu-period på ett nytt ställe. Vi ska vara ute de kommande 2 veckorna nu.Jag har hamnat på en månkulturell förskola, vilket känns väldigt intressant. Personalen är jättetrevlig och det är fler studenter där så allt känns jättebra. Kommer att trivas bra där tror jag. =)

Nu är det helg, ikväll är det den stora vinterkravallen på Trappan, nästan alla stans studenter ska dit. Men själv skippar jag det, visst sånt kan vara kul men jag börjar ärligt talat tröttna på det en smula. Ska istället förmodligen träffa en kompis ikväll och fika och eventuellt gå på bio. Om allt går vägen. Annars blir det en lugn hemmakväll framför tv och data, vilket inte är helt fel det heller.
Folk får väl tycka jag är tråkig då, som hellre väljer en lugn hemmakväll framför en stor studentkravall.hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0