Gaah!!!

Nu har det blivit översvämmning i det gemensamma köket här på gripen, bara dagar innan jag ska flytta härifrån. Det är en sjö av vatten i hela köket och diskhoarna är fulla med vatten som svämmar över. =S
Jag har ringt och en kille har kommit hit akut för att fixa det, han ringer nu efter mer hjälp hör jag. Självklart är jag själv här också, var mina få grannar som är här nuförtiden är någonstans idag vetesjutton. Jag lär ju få städa upp där sen också om jag ska kunna fixa nåt att äta sen. Jag som ville ha en lugn kväll nu och vila. Har ju annars fullt upp med packande och springade fram och tillbaka från här och nya lägenheten. Har nämligen fått nycklarna. Men flyttar in helt och hållet till veckan då familjen kan komma hit med ett släp. Så med andra ord, jag jobbar och sliter nu inför flytten, känner mig båda glad och trött och förväntansfull. Förrutom just nu då eftersom detta hände, nu känner jag mig sur och stressad och tänkar why me?!?! Och vart är alla andra?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0