Johan Palm i Motala

Det är mitt i natten och jag har just värmt upp mig med en kopp te och en smörgås. Konserten och hela kvällen i Motala var underbar, trots regnet som gjorde mig dyblöt. Johan blir bara bättre och bättre live måste jag säga. Så otroligt grym konsert. Var helt i extas nästan under den, sjöng med och dansade och var allmänt glad trots allt regn. Efter ställde vi oss i kön, hela gänget från JPFC och vi fick komma fram till Johan och ge honom presenten vi hade fixat tillsammans till honom. 2 t-shirtar med tryck från JPFC. Rätt coola.Johan blev glad. När jag själv stod framför honom med min t-shirt så visade det sig att han kom ihåg mig från Norrköping. Blir lite ställd av det, men oerhört glad. Småpratade lite medan han signerade min tröja också. Minns inte vad exakt vi sa för nåt dock.hehe Efter det rusade jag och de andra bort till Henrik. Även Henrik kom ihåg mig från Norrköping och vi stod och pratade en liten stund, kände mig rätt lugn då faktiskt. Han är väldigt trevlig. Fick även chansen att ta ett kort med honom, som ni får se här, plus en del andra kort från konserten. Jag ser dock helt muppig ut på bilden med Henrik för jag var blöt och kall och skulle försöka le med tänderna men det blev bara halvt. *skratt* Jaja, Henrik blev bra iaf så jag bjuder på den.










Kommentarer
Postat av: Antonia Eriksson

Ursäkta men är inte du lite väl gammal för att vara en stakler för en ung kille på 17 år.Yack

2009-07-09 @ 09:13:38
Postat av: MallzaWillow

Svar till Antonia:Om du tror att jag är en stalker och ser honom på det viset så har du mycket att lära kan jag bara säga. Man kan faktiskt uppskatta någons musikaliska talang utan att för den skull vara en stalker.

2009-07-09 @ 11:59:52
Postat av: carro

åå va fina bilder :D



ha en super bra dag!

2009-07-09 @ 12:17:18
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0