Trosa- Norrköping

Nu är jag tillbaka i Norrköping efter en dryg vecka i Trosa hos familjen. Domino hade växt sen sist, men var lika busig som vanligt, och katten Pontus ville gärna gosa när han såg en. hihi De där djuren är för söta. De hade skaffat pool så jag badade med syrran. Fick köpa mig en ny bikini nere på stan i Trosa, det blev en röd med blommor på. Helt ok. Fast jag känner mig inte direkt fin i bikini.hehe Så det blir ingen bild på det.
Vi städade även ur garaget och jag fick gå igenom mina flyttlådor som stått där sen jag hade min etta i södertälje. Visade sig att jag hade en del saker som jag glömt bort.
Jag och mina syskon var även iväg en sväng till södertälje på torsdagen och såg på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var riktigt bra, den bästa hittils faktiskt.

Nu har jag börjat packa inför flytten, knappt 2 veckor kvar nu. Känns roligt och spännande. =)

Lämnar er mer en bild på lille Domino.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Gud vilken vacker hund!!

2009-08-20 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0