Fredag

Den här veckan har gått otroligt fort. Jag har haft praktik och haft så kallat helhetsansvar hela veckan.Jag trivs ju så bra på den förskolan så det är inte sant. Vill verkligen inte att min tid där ska ta slut, men nu kommer den ju göra det på onsdag i nästa vecka, sen är det back to school så att säga. Vill verkligen vara klar med utbildningen nu och få komma ut och jobba som förskollärare. Känns verkligen som att jag valt rätt, jag mår så bra av att jobba med de små barnen.
Trots att jag nu är helt slut efter en fullspäckad vecka av långa dagar och lite sömn, plus att jag fått ont i halsen, så mår jag så bra på nåt vis. Barnen gör mig så glad. Har förälskat mig i vartenda ett på det stället. Kommer säkert gråta en skvätt på onsdag då det är dags att ta farväl.

Helgen kommer att bli lugn, kommer mest vila men också försöka skriva lite på allt det som jag skjutit upp under veckan. Har ju en hemtenta att skriva på samt ett reflektionsdokument över min utvecklingsplan.
Ikväll blir det nog nån film för mig själv här hemma, är så slut att jag nog inte orkar nåt annat, knappt vara social heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0