Tack

Måste tacka för de snälla och uppmuntrande orden i kommentarerna till mitt förra inlägg.
Det värmer, och som sagt, jag jobbar på att försöka tänka mer positivt om både mig själv som person och allt runtikring.

Annars känns det helt ok just nu. Varit i skolan idag och först haft seminarie, som gick bra och sen satt jag med gruppen  och repeterade inför seminariet vi har på måndag. Känns som att vår redovisning/presentation kommer att bli grym. =D

Nu på eftermiddagen så var jag och handlade lite nytt gott te på den lilla söta tebutiken inte långt från där jag bor. Ska bli gott att testa ikväll till Let's Dance. Har tänkt se det ikväll med Ida. Har missat det de senaste veckorna dock, så det ska bli spännande att se igen nu när det är semifinal. Nu är det bara Laila, Magnus och Morgan kvar. Tror nog jag hejjar på Laila där, fast Morgan är grymt duktig han med. Men Laila har man ju en speciell connection till eftersom hon upptäckte en viss herr Palm som fångat mitt musikhjärta, och dessutom är hon hans manager nu.
För övrigt kommer  singeln ut den 8e april, snacka om att jag längtar. Hon beskriver i sin blogg, Johans första singel som en blandning mellan Suede, David Bowie och Blondie. =D Låter ju grymt, och klockrent för Johan. Ska verkligen bli spännande att höra singeln, och sen hela plattan när den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0