Johan och Henrik Palm i Norrköping =D

Nu är jag hemkommen från en toppenkväll i Hörsalsparken i Norrköping. Fick med mig min granne och vän Ida ut i regnet för att se min lilla favorit Johan Palm. Det var fullt av människor i parken trots regnet, massor av tjejer som skrek och hade skrivit Johan i ansiktet och liknande. Fick lite smått ont i öronen vid ett par tillfällen på grund av allt skrik. Men det var det värt.
Johan och Henrik var otroligt grymma. De spelade Antidote, Satellite och Emma- Lee och Johan var som alltid rolig i sitt mellansnack.
Både jag och Ida tog kort, så de kort ni får se längre ner är alltså både tagna av mig och av Ida. Vi stod hyffsat långt fram, men mina bilder blev lite suddiga pga att jag försökte zooma och att jag var lite darrhänt dels pga regnet och dels pga nerverna.haha
Jag ställde mig sedan själv i kön mitt bland alla unga tjejer, kände mig lite malplacerad där. *skratt* Men kön gick fort och snart var jag framme vid Johan. Tog några halvsuddiga bilder i min väntan på att få gå fram, och ett halvknasigt kort när han signerar min skiva. Han var jättetrevlig, log mot mig och hälsade och frågade vad jag hette. Jag sa att spelningen hade varit jättebra, att han och Henrik hade låtit grymma. Han log och tackade glatt, syntes att han verkligen uppskattade komplimangen. Jag frågade dock inte om en kram, men det var lite lustigt för det såg ut som att han halvt var beredd att ställa sig upp för en kram precis när jag gick.haha Alla innan mig hade bett om kramar och jag kände mig fånig att be om en i och med att jag är äldre, och sen tyckte jag synd om han som delade ut kramar på löpande band till kreti och pleti typ.hehe

När jag gick av scenen så såg jag Henrik en bit bort omringad av massa tjejer. Jag gick dit jag med och rotade förvirrat fram mina Lewis skivor. Var lite smått nervös här. Fick vänta lite medan han kramades och skrev autografer till ett gäng andra tjejer. Sen när jag höll fram mina Lewis skivor och sa hans namn så log han stort och sa nåt i stil med. " Men va roligt, har du dem" Sen fick jag rota fram en penna, den första funkade inte så jag fick leta vidare i min väska efter en annan.haha Småpratade lite under tiden med Henrik om den icke fungerande pennan som jag fått gratis från lärarförbundet.hehe Han sa att gratis alltid är bra. Sen fick han en fungerande penna och signerade mina skivor. Han hade dock bråttom iväg sen så han sa åt mig att stoppa tillbaka dem i plasten själv. Men trots att han var stressad så var han hur trevlig som helst tycker jag. Tog också ett snabbt kort när han skrev på mina skivor.

Nog med pladdret, här kommer bilderna =)















Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med din rapport från Norrköping. Tack!

2009-05-28 @ 23:54:42
Postat av: Skarran

Va bra att kvällen blev bra. Där ser du att du inte hade något att oroa dig över! =) Kram

2009-05-29 @ 10:20:19
URL: http://mariaskarin.blogg.se/
Postat av: Emma

Va kul :)

2009-05-31 @ 12:08:17
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: LINNEA

SV: Hejsan! :) Ja det var jätte kul :D Jaha okej, ja jag hade på mig en rosa JohanPalm tröja typ :) Aha okej, men jag såg dig nog inte tyvärr :P Men fina bilder iallafall :)

2009-05-31 @ 12:11:32
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hejhej!

Får jag låna dom hära bilderna till min blogg?

Kram

2009-05-31 @ 21:44:06
URL: http://johansida.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hejhej!

Får jag låna dom hära bilderna till min blogg?

Kram

2009-05-31 @ 21:44:27
URL: http://johansida.blogg.se/
Postat av: emmy

haha att han kanske såg ut som att vara bered på att ge kram kanske för att alla brukar fråga så då hinner han bara sätta sig så ska han ställa sig upp, så va det i nypan iaf XD

2009-06-08 @ 11:08:39
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0