Johan Palm - My Antidote

Idag kära vänner är dagen äntligen här som jag längtat efter så länge. Söta och otroligt talangfulle unge Johan Palm släpper sitt debutalbum My Antidote. Jag köpte det på Åhlens idag, kunde inte sluta le fånigt när jag stod i kassan.haha Kände mig bra mycket yngre än mina 29 år i den stunden. Skivan kan jag rekommendera, den är GRYM!!!!

Imorse var Johan med i Nyhetsmorgon på Tv4 och framförde två låtar, Emma- Lee och Teenage Battlefield. Han var inte lite grym, han gjorde låtarna mer punkiga och med massor av attityd. Se och njut :o) Och nåde er om ni klagar ;o) ;oP
 


Han chattade också under programmet och svarade på båda frågor jag skickade in, vilket gjorde mig väldigt glad. (känner mig såååå fånig just nu men det struntar jag i....hehe) Här har ni mina frågor och det han svarade:

MallzaWillow: Cool punkig version av Emma- Lee du körde nyss =) Vad var roligast med resan till New York?
Johan Palm: Tack! Det roligaste var nog att medverka i programmet och firandet efteråt.

MallzaWillow: Grymt bra skiva Johan =) Vilken låt på skivan tycker du är roligast att spela live?
Johan Palm: Jag har inte spelat så många låtar live än, men det blir det ändring på i sommar! När jag repar känns de flesta låtarna riktigt roliga, faktiskt.


Sitter nu och lyssnar på skivan och sjunger med. Helt underbart. Nästa vecka kommer han hit på signering och ett litet framträdande med sin bror Henrik. Ska självklart se till att vara där och få min skiva signerad. Men vad säger jag...29.... till Johan...17... när jag står där framför honom med skivan i de få sekunder man har?? Lär få tunghäfta, spelar ingen roll hur gammal jag är....pojken har väckt nåt i mig helt enkelt.
haha

Kommentarer
Postat av: Irre

men varför ursäktar du dej hela tiden pga din ålder? det e väl bara dumt då glömmer man att leva livet :o)

du e värd all den känslan som korggossen ger dej! NJUT!! and feel the love :oD <3

du ursäktade dej aldrig förr varför börja nu ;o))



detta var jätteroligt att höra!

o du ska asså på signeringen trots allt??? :oD



SPRING-HUGZ!!!!!!!!! <3

2009-05-20 @ 19:55:27
Postat av: emmy

såg honom idag och kan säga att han sjöng riktigt bra,det fanns bara en liten ton som hamna lite fel,annars var det sjukligt bra ;)

Och yes jag har införskaffat mig skivan samtidigt som jag träffa han haha^^

2009-05-21 @ 18:56:37
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: emmy

sv, tack så mycket :)

haha man ska inte alltid låta åldern hindra än,och tja tunghäftan ,glöm den det kommer gå så bra så ska du se (=

2009-05-21 @ 21:49:20
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0