Linköping

Var i Linköping idag med Melinda och träffade vår uppsatshandledare. Visade sig att vi har kommit på god väg med vår c-uppsats, vilket känns skönt. Kommer nog att bli klara till den deadline som är den 23e juni som det ser ut nu. =) Uppsatsen kommer säkert att bli bra, men lite nervöst känns det ändå för själva framläggningen är inte förrns i augusti.
Det blir mycket där i augusti för mig, först flyttar jag till nya lägenheten, sen är det uppsatsframläggning och Nolle-p i samma veva. Dessutom Johan Palms konsert i Linköping den 15e augusti.

Appropå herr Palm så ska jag se honom här i Norrköping imorn på signeringen. Ska verkligen bli kul, men lite smått nervöst. Vill ju gärna ha Henriks autograf också, och på nåt vis känns det mer nervöst än att få Johans. *skratt*
Kommer tala om hur det gick sen och visa lite bilder, för självklart ska jag ta massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0