Lite news

Kom på att jag inte uppdaterat här sen efter pappas fest. Kändes som läge att göra det nu när en hel del har hänt i min lilla värld.

Nummer ett:
Jag har fått kontrakt på en lägenhet, en liten etta på 32 kvadrat med kokvrå, centralt och bra. Inflyttning kommer ske den 1a augusti. =) Ser verkligen fram emot det. Lägenheten är på 3e våningen också vilket känns grymt skönt, är rätt less på att bo på bottenplan, vilket jag gjort nu under min tid på Gripen.

Nummer två:
Eftersom min mobil började att lagga av så knatade jag in till OnOff och pratade med dem. Det slutade med att jag gick därifrån med en sprillans ny mobil, köpt på avbetalning och studentrabatt.


Nummer tre:
Inte nog med det, som ni kanske vet så har min nästintill stenåldersantika dator börjat dumma sig mer och mer och nu har jag fått nog. Gick in på studentdator. se och beställde en laptop,även det på avbetalning. Fick hem papprena som skulle skrivas på för avbetalningen igår, skickade in dem idag, så datorn bör dyka upp om någon vecka skulle jag tippa. Ska bli sååååååååååååååååå skönt att få en fungerande och icke senil dator igen, och att det är en laptop som inte tar upp lika mycket plats som den här stora stationära jag har nu.






Kommentarer
Postat av: Irre

vilka köp! måste kännas sjönt :o))

jag saknar dock min dator..ingen laptop kan ta upp den kärlek som den gett mej :o/



o lägenheten med! gick det snabbt att få den el stog du i kö?

2009-05-14 @ 16:31:52
Postat av: Tette

SUPER DUPER GRATTIS TILL DIG! Måste säga att jag till och med känner mig avundsjuk ;-) Nu har du allt en kvinna behöver ^^. en "egen" lägenhet är ju ändå nåt annat än studentbo liksom! Och ny telefon och ny dator är ju definitvt saker som piffar upp i vardagan! Jättegrattis ännu en gång! Vad har du för sommarplaner? Blir det att vara "hemma" mkt eller stanna du i Norrköping? Jobb eller ledig tid? Kram

2009-05-19 @ 18:49:22
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Natha

Fin blogg! :)

2009-05-20 @ 17:20:47
URL: http://typpnattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0