Lite tankar en lugn helg

Sitter här och äter chokladdoppade cashew nötter och dricker ett stort glas vatten. Jag är helt frälst i cashewnötter...och choklad så denna blandning är ju mer än toppen. Mums helt enkelt.

Annars har valborgshelgen varit lugn. Jag var bjuden på en fest här i huset men jag kände inte för att festa så det blev en lugn kväll i mitt rum istället. Satt vid datan och surfade runt online och kollade på tv om vartannat. En helt ok kväll.

Idag så har jag skrivit en del på c-uppsatsen, men även passat på att ta det lugnt. Som sagt, en väldigt lugn helg.
Pratade med mamma ikväll i telefon, tydligen så har min yngsta bror börjat fråga om när jag tänker skaffa barn för han vill bli morbror.hehe så sött. Som tur var vet mamma vad jag känner och tycker om det just ny så hon hade förklarat rätt bra för honom varför det lär dröja innan jag är redo för något sådant. Även syrran har tidigare pratat om att vilja bli moster.hehe
Det hör väl till nu när jag börjar närma mig 30 kanske, att folk börjar förvänta sig sånt. Men som sagt, jag är fortfarande singel, jag pluggar och jag är inte det minsta redo för något sådant än på bra länge. Måste ju först och främst hitta mig en bra kille, vilket inte verkar vara det lättaste.
Det är lustigt med mig, jag trivs delvis bra med att vara singel och klara mig själv, eftersom jag alltid varit det, jag lixom vet inget annat och jag är självständig. Men en del av mig längtar ju nåt otroligt efter att få uppleva kärlek. Det sägs ju att man inte hittar någon förrän man slutar att leta, och jag har funderat på det där. Tekniskt sätt så letar jag inte, eftersom jag klarar mig bra själv. Jag menar jag raggar aldrig och springer inte efter killar hit och dit. Men jag har ju ändå den där längtan inom mig. Innebär den längtan att jag inte kommer hitta nån eftersom jag då indirekt letar även fast jag inte gör det? Hmm det där blev snurrigt. Tror jag ska  sätta igång tvn eller nåt nu.hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

det var ett roligt inlägg :o)

hahaha va knäppt att folk frågar sådär ;oD

men vettu jag tror dom gör det över D med där i kallinge...för alla höll på tidigt med rels utom hon..hon har aldrig ens kysst någon.

Jag skrev ett inlägg nyss på bdb va folk sa till mej när jag va liten om allt möjligt som handlade om deras version av "vuxen-livet"...



c-nötter e underbara o det bästa e att jag får äta dom & pistage hur mycket jag vill :oD en av dom få sakerna.



o du gör helt rätt! va fan e ragg för nåt eg? ren desperation o överbevisa nåt man inte e :o/

jag varken raggar o dissar alla som raggar på mej..det e ju just sånna som inte ens e värda en kyss! o märker man nåt dåligt efter några minuter..så går man därifrån.



Jag tänker inte gå under kant o säga att jag inte e intim med killar för det e jag väldigt ofta, men det e sånna som jag verkligen tycker om, som ger mej ett fint intryck..

sen kan det bli lite fel när man träffar killar utanför som det blev där i karlstad du vet hahaha ;oD ;oD



Man ska göra det man känner för när det e om kärlek & sex inte stressa på :o)

jag va ju helt anti förr, så jag tror jag tar igen allt nu när jag får chansen att träffa bra folk ;oD



Din helg låter bra!



du föresten i ett gammalt blogginlägg skrev du om nån helg..(som jag läste väldigt längesen nu) om nån du hade gjort bort dej framför? el du trodde det? gaaah va nåt sånt, vet du va jag menar? :o)

blev rätt nyfiken där va som hände ;o)



ha en fortsatt bra helg!



Du e underbar o SKITBRA!!! REDHEAD GIRL! :oD



PUSS & KRAM!! :*

2009-05-02 @ 23:16:53
Postat av: emmy

kanske om man slutar leta så kommer den killen man vill ha, vem vet!?

2009-05-07 @ 14:30:39
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0