Mår bättre

Känner mig bättre nu, huvudvärken har släppt och som ett trollslag så blev mitt humör och mina tankar bättre. Vill tacka Jenny och Irre för era tänkvärda ord i mitt förra inlägg. *kram* till er.

Jag har insett något, alla de gånger då mina tankar blir så där mörka, det finns ett samband. Jag är alltid sjuk eller stressad eller något liknande när mina tankar går åt det hållet. Ofta blir de bättre så fort jag själv mår bättre, eller när jag skrivit ner tankarna här i bloggen.
Så egentligen tänker jag inte så negativt hela tiden, det är när jag blir sjuk, särskilt när jag har huvudvärk som igår. Nästintill migrän hade jag då, och då påverkas ju humöret minst sagt.

Har vilat hela dagen, och läst ut sista boken i Twilight serien. Underbar serie, är så glad att de kommer göra filmer av alla 4 böcker. Första filmen blev ju jättebra. =)

Kommentarer
Postat av: Irre

ya welcome ;o)

klart det blir bättre! blir det alltid bara man tror på det.

soree att jag inte svarat på ditt mejl än..det va ist jag som fick 2 helvetes kvällar :o((( men men that´s life.

sjukt att man kan gråta så mycket ibland bara.



PUSS & KRAM RARIS!

2009-05-25 @ 02:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0