Max 20 år, bullbak och pappas 50års fest!

Det har varit en händelserik vecka för mig, på ett positivt sätt. Först fyllde min kära granne och vän Max 20 år i onsdags vilket vi firade med att gå ut och äta plankstek för att sedan avsluta med en god tårta hemma på Gripen.


I torsdags bakade jag och Melinda kanelbullar hemma hos henne, vilket var både roligt och trevligt. Gott blev det också.



I fredags så hade jag och Ida en filmkväll, vi såg på Romeo och Julia samt Grease. Helt underbart, en riktig tjejfilmskväll. Grabbarna i korridoren kom ut emellanåt och var väl mindre förtjusta i dessa filmval så de stannade inte.hehe

I lördags tog jag mig en tur till Trosa för min far fyllde 50 år. Nästan hela släkten var där och vi åt en massa god mat och umgicks  och hade det trevligt. Pappa fick massa fina saker i present. Av mig fick han lite hembakade bullar.
Jag åkte sen tillbaka till Norrköping på kvällen och fick sällskap av kusin Anton och hans tjej, för de skulle till tjejens brorsa som tydligen bodde här. Trevligt med sällskap på tåget. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0