Natt

Klockan är efter midnatt och jag sitter här och känner mig relativt pigg. Har ingen direkt tid jag måste gå upp till imorn. Ska skriva på c-uppsatsen på egen hand här hemma, så lite sovmorgon kan nog inte skada.
Är lustigt det här hur lätt jag har för att piggna till och vilja vara uppe på nätterna. Tror jag gillar lugnet och mörkret, att kunna sitta antingen här vid min dator och surfa runt på nätet, se på en film, eller slöglo på tvn, eller varför inte läsa någon riktigt bra bok. På nåt vis är det som en medicin för mig, dessa tillfällen då jag kan och orkar vara uppe så här, tills det blir lugnt och tyst. Tack och lov är det inget fest i huset, eller iaf inte någon som jag hör nåt av ikväll/inatt.

Surfar rund nu på sidor som handlar om Twilight. Har ju som jag nämnde nyligen läst ut den sista av dessa 4 böcker och är helt såld på den världen. Kändes nästan sorgset att stänga igen boken när den var slut. Jag ville ha mer. Därför är jag så glad över att filmerna kommer. Har sett lite bilder och sådant från andra filmen som spelas in nu. Ser ut att bli bra.

Skulle vilja hitta nåt annat att läsa, som kan fängsla mig lika mycket. Frågan är bara vad. Helst något som går att låna på biblioteket för jag spenderade på tok för mycket på mina twilightböcker så jag måste tänka på min ekonomi nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0