Min inflyttningsfest

Hade en riktigt trevlig kväll igår när jag hade min lilla inflyttningsfest. Mellis och Tobbe tog med sig sitt singstar med konsollen och allt så att vi kunde spela det. Blev en kväll full av singstar, popcorn, morötter, dipp och trevligt sällskap. Nyktert var det också vilket kändes skönt för mig som återigen beslutat att hålla mig borta från alkohol helt och hållet då jag inte tycker om effekten av det.
Kvällen var som sagt supertrevlig. Fick ett fint armband och gästhandukar av Mellis, Tobbe, Tessan och Henka och supergott te ifrån Tanzania och lite kryddor från Ida och Jonatan. =)
Här får ni se några bilder från kvällen. Finns fler på FB och bilddagboken.


Mellis och Tobbe


Henka och Tessan


Ida och Jonatan


Jag, och här ser man min tatuering på armen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0